Yakutiye Belediyesi cuma namazı çıkışı aşure dağıttı

Yakutiye Belediyesi, Muharrem Ayı kapsamında cuma namazı çıkışı camilerde vatandaşlara aşure ikram etti.

Yakutiye Belediyesi cuma namazı çıkışı aşure dağıttıEtkinlik bilgileriYakutiye Belediyesi, Muharrem Ayı dolayısıyla cuma namazı çıkışı camilerde vatandaşlara aşure dağıttı.Başkanın açıklamasıYakutiye Belediye Başkanı Mahmut Uçar etkinlikle ilgili olarak şunları söyledi: "Muharrem Ayı vesilesiyle Yakutiye Belediyesi olarak cuma namazının ardından hemşehrilerimize aşure…
Sonraki Haber