Yakutiye Belediyesi cuma namazı çıkışı aşure dağıttı
Etkinlik bilgileri
Yakutiye Belediyesi, Muharrem Ayı dolayısıyla cuma namazı çıkışı camilerde vatandaşlara aşure dağıttı.
Başkanın açıklaması
Yakutiye Belediye Başkanı Mahmut Uçar etkinlikle ilgili olarak şunları söyledi: "Muharrem Ayı vesilesiyle Yakutiye Belediyesi olarak cuma namazının ardından hemşehrilerimize aşure ikramında bulunduk. Paylaşmanın, dayanışmanın ve birlik beraberliğin simgesi olan bu mübarek ayın; ülkemize, milletimize ve tüm İslam alemine hayırlar getirmesini Allah’tan niyaz ediyoruz."
YAKUTİYE BELEDİYESİ, MUHARREM AYI DOLAYISIYLA CUMA NAMAZI ÇIKIŞI CAMİLERDE VATANDAŞLARA AŞURE DAĞITTI.