Yakutiye Belediyesi cuma namazı çıkışı aşure dağıttı

Yakutiye Belediyesi, Muharrem Ayı kapsamında cuma namazı çıkışı camilerde vatandaşlara aşure ikram etti.

Yayın Tarihi: 26.06.2026 14:56
Güncelleme Tarihi: 26.06.2026 14:56

Yakutiye Belediyesi cuma namazı çıkışı aşure dağıttı

Yakutiye Belediyesi cuma namazı çıkışı aşure dağıttı

Etkinlik bilgileri

Yakutiye Belediyesi, Muharrem Ayı dolayısıyla cuma namazı çıkışı camilerde vatandaşlara aşure dağıttı.

Başkanın açıklaması

Yakutiye Belediye Başkanı Mahmut Uçar etkinlikle ilgili olarak şunları söyledi: "Muharrem Ayı vesilesiyle Yakutiye Belediyesi olarak cuma namazının ardından hemşehrilerimize aşure ikramında bulunduk. Paylaşmanın, dayanışmanın ve birlik beraberliğin simgesi olan bu mübarek ayın; ülkemize, milletimize ve tüm İslam alemine hayırlar getirmesini Allah’tan niyaz ediyoruz."

YAKUTİYE BELEDİYESİ, MUHARREM AYI DOLAYISIYLA CUMA NAMAZI ÇIKIŞI CAMİLERDE VATANDAŞLARA AŞURE...

YAKUTİYE BELEDİYESİ, MUHARREM AYI DOLAYISIYLA CUMA NAMAZI ÇIKIŞI CAMİLERDE VATANDAŞLARA AŞURE DAĞITTI.

YAKUTİYE BELEDİYESİ, MUHARREM AYI DOLAYISIYLA CUMA NAMAZI ÇIKIŞI CAMİLERDE VATANDAŞLARA AŞURE...

Yazar
EDİTÖR

Ali Yıldırım

Ben Ali Yıldırım, 31 yaşındayım, İstanbul. aksiyon.com.tr Gündem ekibinin gece editörüyüm. Siz uyurken ben gelen haber akışını yönetir, manşetleri belirlerim. Stres altında çalışmaya alışkınım ama ekibi ayakta tutan espriler de benden çıkar.