Vali Varol Söke Gençlik ve Spor Kompleksi'ni inceledi
Aydın Valisi Dr. Osman Varol, Söke ziyaret programı kapsamında ilçeye kazandırılan yatırımları yerinde incelemeye devam etti. Programının ilk duraklarından biri olan Söke Gençlik ve Spor Kompleksi'ni gezen Vali Varol, tesislerde yürütülen faaliyetler hakkında yetkililerden bilgi aldı.
Tesislerdeki incelemeler
Kompleks içinde bulunan 1.000 kişilik kapalı spor salonu'nda antrenman yapan genç sporcularla bir araya gelen Vali Varol, sporcularla sohbet ederek çalışmalarında başarı diledi. Daha sonra yarı olimpik kapalı yüzme havuzu, gençlik merkezi ve şehir stadyumunda incelemelerde bulunarak devam eden hazırlıkları yerinde değerlendirdi.
Katılımcılar ve değerlendirme
Vali Varol'a incelemeleri sırasında Söke Kaymakamı Ali Akça, Aydın Gençlik ve Spor İl Müdürü Serhat Yığmatepe, Söke Gençlik ve Spor İlçe Müdürü A. Turan Günen, siyasetçiler ve çeşitli sivil toplum örgütü temsilcileri eşlik etti.
Komplekse ilişkin değerlendirmesinde Vali Dr. Osman Varol, "Sökeli hemşehrilerimiz ve özellikle gençlerimiz için son derece modern ve kapsamlı bir tesis kazandırılmış. Gençlik ve spor adına ihtiyaç duyulan birçok birimin tek bir kompleks içerisinde toplanması büyük avantaj sağlıyor. Bu yatırımın Söke’ye kazandırılmasında emeği geçen başta Bakanlığımız olmak üzere tüm kurum ve paydaşlara teşekkür ediyorum." dedi.
Tesis kapasitesi ve hizmete açılma planı
Vali Varol, kompleks bünyesindeki 1.000 kişilik spor salonu ile 3.800 seyirci kapasiteli çim futbol sahası ve 60 seyirci kapasiteli sentetik yüzeyli saha'da müsabakaların başladığını; yarı olimpik kapalı yüzme havuzu ile gençlik merkezinin ise bu ay içinde hizmete açılmasının planlandığını ifade etti.
Vali Varol ayrıca spor yatırımlarının ilçe merkeziyle sınırlı kalmadığını vurgulayarak, Söke'ye bağlı Sarıkemer, Bağarası ve Sazlı mahallelerinde yapımı tamamlanan sentetik futbol sahalarının da gençlerin sporla buluşmasına katkı sağlayacağını belirtti ve spor altyapısına yönelik yatırımların artarak devam edeceğini söyledi.
AYDIN VALİSİ DR. OSMAN VAROL, SÖKE'DE GERÇEKLEŞTİRDİĞİ ZİYARET PROGRAMI KAPSAMINDA İLÇEYE KAZANDIRILAN YATIRIMLARI YERİNDE İNCELEMEYE DEVAM ETTİ.