Türkeli'de 2025-2026 yarıyıl tatili karne töreniyle başladı
Sinop'un Türkeli ilçesinde, 2025-2026 eğitim-öğretim yılının ilk dönemi sona erdi. Atatürk İlkokulu'nda düzenlenen karne dağıtım töreninde öğrenciler karnelerini almanın sevincini yaşadı.
Törene katılanlar ve uygulama
Törene Türkeli Kaymakamı Muhammed Cezmi Kandemir, Belediye Başkanı Veysel Şahin ve İlçe Milli Eğitim Müdürü Recep Anar katıldı. Protokol üyeleri, sınıfları tek tek ziyaret ederek öğrencilere karnelerini dağıttı ve öğrenci sevinçlerine ortak oldu.
Mesajlar ve beklentiler
Kaymakam Kandemir ve Belediye Başkanı Şahin, karnelerini alan öğrencileri başarılarından dolayı tebrik etti. Yetkililer, öğrencilerin yarıyıl tatilini verimli ve sağlıklı bir şekilde geçirmeleri temennisinde bulundu.
Törenin kapanışı ve yerel etkisi
Karne töreni, öğrencilerle çekilen hatıra fotoğraflarının ardından sona erdi. Bu tür etkinlikler, okul-aile ilişkilerini güçlendirmenin yanı sıra öğrenci motivasyonunu destekleyerek eğitim sürecinin sürekliliğine katkı sağlıyor.
TÜRKELİ’DE YARIYIL TATİLİ, KARNE SEVİNCİYLE BAŞLADI TÜRKELİ İLÇESİNDE, 2025-2026 EĞİTİM ÖĞRETİM YILININ İLK DÖNEMİ SONA ERERKEN, ÖĞRENCİLER KARNE ALMANIN MUTLULUĞUNU YAŞADI.