THY Avrupa Ligi Dörtlü Finali'nde Dijital ve Sosyal Medya Başarıları
2025 yılında Abu Dabi'de düzenlenen THY Avrupa Ligi Dörtlü Finali, dijital ve sosyal medya alanında dikkate değer rekorlar kırdı. Organizasyondan yapılan açıklamada, etkinliğin sosyal medya etkileşiminde %81'lik bir artışla 40,56 milyon etkileşim sayısına ulaştığı bildirildi.
Tarihi Rekorlar
Dörtlü Final süresince toplamda 208,6 milyon gösterim ve 9,71 milyon etkileşim kaydedildi. Avrupa Ligi'nin sosyal medya hesaplarında video görüntülemeleri %21'lik bir artışla toplam 100,6 milyona ulaştı. En çok görüntülenme sayısına ulaşan paylaşım ise 11,3 milyon seviyesinde gerçekleşti.
En Çok İzlenen İçerikler
Organizasyonun resmi web sitesi euroleague.net ise, geçen yıla kıyasla %50 büyüyerek 3,4 milyon sayfa görüntülenme elde etti. Fenerbahçe Beko’nun kupayı kaldırdığı anın görüntüleri, 4,5 milyon izlenme ile organizasyonun sosyal medya hesabında en çok izlenen video oldu.
Mayıs ayında Abu Dabi'de gerçekleştirilen Dörtlü Final'de, Fenerbahçe Beko, önce Panathinaikos AKTOR'u, ardından finalde Monaco'yu yenerek şampiyonluğa ulaştı.