Terra sanat söyleşileri sezonu oda müziği konseriyle tamamladı
Beyoğlu'nda Nemeth Quartet ile kapanış
Güncel sanat pratiklerine alternatif bir bakış sunan Terra Sanat Söyleşileri, kültür-sanat sezonunu oda müziği konseriyle noktaladı.
Sezon boyunca müzikten edebiyata, gelenekten güncele uzanan çok katmanlı içerikler ele alındı. Kapanış konseri, Türkiye’nin en aktif konser veren oda müziği gruplarından Nemeth Quartet tarafından Beyoğlu'nda gerçekleştirildi.
Grup kadrosunda kemanda Gülen Ege Serter ile Şeniz Serter, viyolada Pınar Basalak ve çelloda Mutlu Varlık Kocaili yer aldı. Dinleyicilere sunulan ezgiler arasında 'Manastır Türküsü', 'Drama Köprüsü' ve 'Karahisar Kalesi' bulunuyordu.
Etkinlikte konuşan Yunus Emre Enstitüsü Koordinatörü Merve Işık Efe, 'Geride bıraktığımız aylarda ekolojik sanat, seramik ve minyatür gibi farklı yaklaşımları da ele aldık. Sanatın sinemadaki yansımalarını konuştuk. Bugün de oda müziği sanatının bize güzel anlar yaşatacağını umuyorum. Tera Sanat’ta emeği geçen tüm çalışma arkadaşlarıma teşekkür ederim' dedi.
Terra Sanat Söyleşileri'nin oda müziğiyle kapanışı, serinin farklı disiplinleri bir araya getirme hedefine uygun bir son sundu; sanatın geleneksel melodilerle güncel söylem arasındaki bağını pekiştirdi.
GÜNCEL SANAT PRATİKLERİNE ALTERNATİF BİR BAKIŞ SUNAN TERRA SANAT SÖYLEŞİLERİ, KÜLTÜR-SANAT SEZONUNU BİR ODA MÜZİĞİ KONSERİ İLE NOKTALADI.