TEM Otoyolu'nda 6 düzensiz göçmen yakalandı
Operasyon detayları
Bolu İl Emniyet Müdürlüğü ekiplerince TEM Otoyolu üzerinde gerçekleştirilen denetimlerde, yasa dışı yollarla Türkiye'ye giriş yaptığı belirlenen 6 Suriye uyruklu düzensiz göçmen yakalandı.
Olay, Göçmen Kaçakçılığıyla Mücadele ve Hudut Kapıları Şube Müdürlüğü ekiplerinin 19 Haziran'da yürüttüğü çalışmalar sırasında tespit edildi. Yakalanan düzensiz göçmenler hakkında sınır dışı işlemleri başlatıldı.
Şüpheli ve adli süreci
Operasyon kapsamında göçmen kaçakçılığı suçundan gözaltına alınan A.S. isimli organizatör, emniyetteki işlemlerinin ardından adliyeye sevk edildi. Şüpheli, 20 Haziran'da çıkarıldığı mahkemece tutuklanarak cezaevine gönderildi.
TEM OTOYOLU BOLU GEÇİŞİNDE YAPILAN DENETİMDE YASA DIŞI YOLLARLA ÜLKEYE GİRİŞ YAPTIĞI BELİRLENEN 6 DÜZENSİZ GÖÇMEN YAKALANARAK HAKLARINDA SINIR DIŞI İŞLEMLERİ BAŞLATILDI, ORGANİZATÖR İSE TUTUKLANDI.