Tekirdağ’da lavanta şenliği başladı

Tekirdağ’da 6'ncısı düzenlenen Lavanta Şenliği, mor tarlalarda fotoğraf, stantlar ve sergiyle başladı; etkinlik 26 Haziran’a kadar sürecek.

Tekirdağ’da lavanta şenliği başladı Tekirdağ’da bu yıl 6'ncısı düzenlenen Lavanta Şenliği, mor renge bürünen lavanta tarlalarında çeşitli etkinliklerle başladı. Şenlik, Tekirdağ Valiliği himayesinde ve İl Kültür ve Turizm Müdürlüğü tarafından Karadeniz Mahallesindeki lavanta bahçesinde gerçekleştirildi. Etkinlik programı ve katılım Renkli…
Sonraki Haber