Sultangazi’de aşure bereketi paylaşıldı

Sultangazi Belediyesi, 15 Temmuz Demokrasi ve Şehitler Meydanı'nda cuma namazı sonrası dev kazanlardan hazırlanan aşureleri binlerce kişiye dağıttı; Başkan Abdurrahman Dursun da ikramda bulundu.

Sultangazi’de aşure bereketi paylaşıldıSultangazi Belediyesi, Muharrem ayının bereketini ilçe sakinleriyle paylaşmak amacıyla bir aşure dağıtım programı düzenledi. 15 Temmuz Demokrasi ve Şehitler Meydanında kurulan stantlarda dev kazanlarla hazırlanan aşureler, cuma namazı sonrası binlerce kişiye ikram edildi.Programın akışı ve katılımcılarDağıtım programına…
Sonraki Haber