Soma’daki orman yangını kontrol altına alındı
Manisa’nın Soma ilçesine bağlı Tabanlar Mahallesi yakınlarındaki ormanlık alanda çıkan yangın, ekiplerin müdahalesiyle kontrol altına alındı ve bölgede soğutma çalışmalarına başlandı.
Müdahale ve zamanlama
Yangın, 12.30'da başladı. İzmir Orman Bölge Müdürlüğü'ne bağlı ekipler tarafından havadan ve karadan yoğun bir müdahale yapıldı. Rüzgârın etkisine rağmen sürdürülen çalışmalar yaklaşık 4 saat sonunda yangını kontrol altına aldı.
Soğutma çalışmaları
Yetkililer, bölgede soğutma çalışmalarının devam ettiğini bildirdi.
MANİSA'NIN SOMA İLÇESİNE BAĞLI TABANLAR MAHALLESİ YAKINLARINDAKİ ORMANLIK ALANDA ÇIKAN YANGIN EKİPLERCE KONTROL ALTINA ALINDI VE ALANDA SOĞUTMA ÇALIŞMALARINA BAŞLANDI.