Sivas'ta kent merkezinde ve ilçelerde aşure dağıtımı yapıldı
Sivas Vakıflar Bölge Müdürlüğü, muharrem ayının 10'uncu gününde kent merkezi ve ilçelerde vatandaşlara aşure dağıttı; Divriği Ulu Cami'de turistlere de ikram edildi.
Sivas'ta muharrem ayı vesilesiyle aşure ikramı Sivas Vakıflar Bölge Müdürlüğü, muharrem ayının 10'uncu günü dolayısıyla kent merkezinde ve ilçelerde vatandaşlara aşure dağıttı. Müdürlüğün görevlileri, Kale Camii ve Meydan Camii önünde stantlar kurarak vatandaşlara aşure ikram etti. Kent merkezinin yanı sıra…