Sivas ANALİG'de grup lideri oldu
Sivas Gençlik ve Spor İl Müdürlüğü bünyesinde mücadele eden Sivas GSB İl Karması Futbol Takımı, Kırşehir'de düzenlenen Anadolu Yıldızlar Ligi (ANALİG) Futbol 1. Etap 4. Grup Müsabakalarında başarılı bir performans sergiledi.
Performans ve tur atlama
Organizasyonda sahaya çıkan Sivas temsilcisi, oynadığı karşılaşmalarda ortaya koyduğu düzenli oyun ve alınan sonuçlarla grubunu lider tamamlayarak bir üst tura yükselmeyi başardı. Elde edilen başarıyla ekip, 4-6 Temmuz tarihlerinde Çankırı'da gerçekleştirilecek ANALİG Futbol 2. Etap Müsabakalarına katılma hakkı kazandı.
Yetkili açıklaması
Futbol İl Temsilcisi Doğan Özçelik, takımın ortaya koyduğu mücadeleden duyduğu memnuniyeti dile getirerek, "Takımımızı ve antrenörlerimizi tebrik ediyor, Çankırı’da gerçekleştirilecek 2. etap müsabakalarında başarılar diliyoruz" ifadelerini kullandı.
SİVAS GSB İL KARMASI FUTBOL TAKIMI, GRUBUNU LİDER TAMAMLAYARAK ÇANKIRI'DA YAPILACAK 2. ETAP MÜSABAKALARINA KATILMA HAKKI KAZANDI.