Şırnak’ta görev yapan hemşireye anlamlı veda
Şırnak İl Sağlık Müdürlüğü'nde uzun yıllar görev yapan Emine Öztoprak, tayininin İstanbul'a çıkmasının ardından mesai arkadaşları ve sendika temsilcileri tarafından düzenlenen programla uğurlandı.
Tören ve plaket takdimi
Programa Sağlık‑Sen Şırnak Şube Başkanı Sabğatullah Anmal, yönetim kurulu üyeleri, iş yeri temsilcileri ve gençlik komisyonu üyeleri katıldı. Törende Öztoprak'a, sağlık hizmetlerine sunduğu katkılar dolayısıyla teşekkür plaketi takdim edildi.
Sendika temsilcisinin değerlendirmesi
Programda konuşan Başkan Sabğatullah Anmal, Öztoprak'ın çalışkanlığını, özverisini ve çözüm odaklı yaklaşımını vurguladı ve şunları söyledi: "Sağlık hizmetlerinin yanı sıra çalışanların sorunlarıyla da yakından ilgilenmesi, kurum içerisindeki iş barışına sağladığı katkılar ve gösterdiği üstün gayret her zaman takdirle karşılandı. Sağlık‑Sen ailesi olarak kendisine bugüne kadar verdiği emeklerden dolayı teşekkür ediyor, yeni görev yeri olan İstanbul'da başarılar diliyoruz."
Hemşirenin veda sözleri
Duygusal anların yaşandığı törende konuşan Emine Öztoprak, Şırnak'ta görev yapmaktan onur duyduğunu belirtti: "Şırnak'tan ayrılmak benim için kolay değil. Burada çok güzel dostluklar edindim ve unutamayacağım anılar biriktirdim. Başta Sağlık‑Sen Şırnak Şube Başkanı Sabğatullah Anmal olmak üzere tüm yönetime ve çalışma arkadaşlarıma teşekkür ediyorum. Bu anlamlı plaket ve veda programı beni çok duygulandırdı ve onurlandırdı."
Programa plaket takdimi ve hatıra fotoğrafı çekiminin ardından son verildi. Tören, kurum içindeki dayanışma ve takdir kültürünün somut bir örneği olarak değerlendirildi.
HEMŞİRE EMİNE ÖZTOPRAK'A PLAKET VERİLDİ