Siirt'te Türkiye yol bisikleti şampiyonası başladı

Siirt'te 26-28 Haziran tarihlerinde düzenlenen şampiyonada 77 takım ve 242 sporcu çeşitli kategorilerde Türkiye şampiyonluğu için yarışıyor.

Siirt'te Türkiye yol bisikleti şampiyonası başladıSiirt'te düzenlenen Türkiye Yol Bisikleti Şampiyonası'nın açılışı, Vali ve Belediye Başkan Vekili Dr. Kemal Kızılkaya'nın katılımıyla gerçekleştirildi. Açılış töreninde Vali Kızılkaya, yarışların ilk startını verdi.yarışma ayrıntılarıŞampiyonaya Türkiye'nin dört bir yanından gelen 77 takım ve 242…
Sonraki Haber