Siirt'te Türkiye yol bisikleti şampiyonası başladı
Siirt'te düzenlenen Türkiye Yol Bisikleti Şampiyonası'nın açılışı, Vali ve Belediye Başkan Vekili Dr. Kemal Kızılkaya'nın katılımıyla gerçekleştirildi. Açılış töreninde Vali Kızılkaya, yarışların ilk startını verdi.
yarışma ayrıntıları
Şampiyonaya Türkiye'nin dört bir yanından gelen 77 takım ve 242 sporcu katılıyor. Organizasyon, 26-28 Haziran tarihleri arasında üç gün boyunca Siirt'te sürdürülecek ve sporcular farklı kategorilerde Türkiye şampiyonluğu için pedal çevirecek.
değerlendirme ve beklentiler
Vali Kızılkaya, organizasyonun Siirt'in tanıtımına, spor turizminin gelişmesine ve gençlerin spora yönlendirilmesine önemli katkı sağlayacağını belirtti. Şehrin ev sahipliğinin, yerel ekonomiye ve spor altyapısına olumlu etkiler yaratmasının beklendiği vurgulandı.
Şampiyonanın düzenlenmesinde emeği geçen Türkiye Bisiklet Federasyonu başta olmak üzere katkı sunan tüm kurum ve kuruluşlara teşekkür eden Vali Kızılkaya, yarışlara katılan tüm sporculara başarı dileklerini iletti.
SİİRT'TE DÜZENLENEN TÜRKİYE YOL BİSİKLETİ ŞAMPİYONASI'NIN AÇILIŞI, VALİ VE BELEDİYE BAŞKAN VEKİLİ DR. KEMAL KIZILKAYA'NIN KATILIMIYLA GERÇEKLEŞTİRİLDİ. VALİ KIZILKAYA, AÇILIŞ TÖRENİNDE YARIŞLARIN İLK STARTINI VERDİ.