Siirt'te 90 bin 552 öğrenci yarıyıl karnesini aldı
Siirt genelinde 568 okulda, 90 bin 552 öğrenci karnelerini alarak yarıyıl tatiline girdi.
Vali ziyaretinde karne heyecanı
Vali Kemal Kızılkaya, 2025-2026 eğitim-öğretim yılı kapsamında Fevzi Çakmak İlkokulunda öğrencilerin karne heyecanına ortak oldu. Kızılkaya, öğrencilerle buluşarak sohbet etti.
Öğrencilerin görüşleri
Karnelerini alan öğrenciler yarıyıl tatiline girdi. Öğrencilerden Fatma Zehra Ekin (7), okulu çok sevdiğini ve karnesinin çok güzel olduğunu söyledi.
Havva Betül Özkoyuncu (6) ise "Vali bey burada, çok mutluyum karnemi aldım" dedi.
SİİRT’TE 90 BİN 552 ÖĞRENCİ KARNE HEYECANI YAŞAYARAK YARIYIL TATİLİNE GİRDİ.