Seyir halindeki tır Gaziantep-Şanlıurfa otoyolunda alev alev yandı
Gaziantep-Şanlıurfa otoyolunda gece saatlerinde seyir halindeki, plakası ve sürücüsü öğrenilemeyen tırda yangın çıktı; itfaiye müdahalesiyle söndürüldü, tır kullanılamaz hale geldi.
Seyir halindeki tır Gaziantep-Şanlıurfa otoyolunda alev alev yandı Gaziantep-Şanlıurfa otoyolunda seyir halindeki bir tır, gece saatlerinde çıkan yangın sonucu alev alarak kullanılamaz hale geldi. olayın gelişimi Olay, Gaziantep-Şanlıurfa otoyolu Nizip ilçesi yakınlarında meydana geldi. Plakası ve sürücüsü öğrenilemeyen tırda, iddiaya…