Salihlili Hira Kılkış Yeşilay yıldızlar Türkiye judo şampiyonasında birinci oldu
Hatay’da düzenlenen Yeşilay Yıldızlar Türkiye Judo Şampiyonası, 67 ilden 917 sporcunun katılımıyla Antakya Merkez Spor Salonu’nda gerçekleştirildi. Türkiye’nin dört bir yanından gelen genç judocuların kıyasıya mücadele ettiği organizasyon, spor camiasında dikkat çekti.
Salihli'den madalya başarısı
Salihli’yi temsil eden sporculardan Hira Kılkış, +70 kilo kategorisinde tatamiye çıkarak rakiplerini tek tek mağlup etti ve Türkiye şampiyonu olarak altın madalyanın sahibi oldu.
Göksu Delibay ise 57 kilo kategorisinde elde ettiği başarılı performansla bronz madalya kazanarak Türkiye üçüncülüğünü elde etti.
Turnuvada Salihlili diğer sporculardan Esmasu Dündar beşinci, Efe Koçak ise 66 kilo kategorisinde yedinci olarak şampiyonayı tamamladı.
Yetkililerin değerlendirmesi
Salihli İlçe Gençlik ve Spor Müdürü Oktay Ayaz, Türkiye Şampiyonası’nda derece elde eden sporcuları ve antrenörlerini tebrik ederek başarılarının devamını diledi. Elde edilen sonuçlar, Salihli spor altyapısının ve genç sporcuların hazırlık düzeyinin göstergesi olarak değerlendirildi.
HATAY’DA DÜZENLENEN YEŞİLAY YILDIZLAR TÜRKİYE JUDO ŞAMPİYONASI’NDA MÜCADELE EDEN MANİSA’NIN SALİHLİ İLÇESİ SPORCULARI ÖNEMLİ BAŞARILARA İMZA ATTI. ŞAMPİYONADA HİRA KILKIŞ TÜRKİYE ŞAMPİYONU OLURKEN, GÖKSU DELİBAY İSE BRONZ MADALYA KAZANDI.