Salihli'de köpeğe ve güvenlik personeline saldıran şüpheli tutuklandı
Olayın gelişimi
Olay, 21 Haziran sabah saatlerinde Salihli Belediyesi hizmet binası önünde meydana geldi. İddiaya göre, K.T. (49) adlı şüpheli önce belediye tarafından sahiplenilen Gece isimli köpeğe, ardından da güvenlik görevlilerine tekme attı.
Yaşanan arbede sonrasında belediye güvenlik görevlileri şüpheliyi etkisiz hale getirdi ve polis ekiplerine teslim etti.
Adli süreç
Belediye avukatlarının şikayeti üzerine gözaltına alınan K.T., emniyetteki işlemlerin ardından adliyeye sevk edildi. Mahkeme, şüpheliyi basit yaralama suçundan tutuklayarak cezaevine gönderdi.
MANİSA’NIN SALİHLİ İLÇESİNDE MEYDANA GELEN VE BELEDİYE GÜVENLİK PERSONELİ İLE BELEDİYE TARAFINDAN SAHİPLENİLEN "GECE" İSİMLİ KÖPEĞİN SALDIRIYA UĞRADIĞI OLAYLA İLGİLİ GÖZALTINA ALINAN ŞÜPHELİ TUTUKLANDI. OLAY ANI İSE GÜVENLİK KAMERALARINA YANSIDI.