Olayın ayrıntıları
Manisa'nın Salihli ilçesinde, 21 Haziran sabahı Salihli Belediyesi hizmet binası önünde bir saldırı yaşandı. İddiaya göre, K.T. (49) belediye tarafından sahiplenilen 'Gece' isimli köpeğe saldırdı ve ardından belediye güvenlik personeline tekme attı.
Güvenlik kamerası kaydı
Olay anı çevredeki güvenlik kameralarına yansıdı. Görüntülerde yaşanan arbede sonrası güvenlik görevlilerinin şüpheliyi etkisiz hale getirdiği, daha sonra polis ekiplerine teslim edildiği görülüyor.
Adli süreç
Salihli Belediyesi avukatlarının şikayeti üzerine gözaltına alınan K.T., emniyetteki işlemlerinin ardından adliyeye sevk edildi. Şüpheli, çıkarıldığı mahkemece Basit Yaralama suçundan tutuklanarak cezaevine gönderildi.
Salihli'de köpeğe ve güvenlik görevlilerine saldırı kamerada: Şüpheli tutuklandı