Sakarya Büyükşehir Belediyesi sporcuları haftayı 17 madalya ile tamamladı
Sakarya Büyükşehir Belediyesi Spor Kulübü sporcuları, geride kalan bir hafta içinde katıldıkları ulusal ve uluslararası organizasyonlarda toplam 17 madalya kazandı. Sporcular; 6 altın, 2 gümüş ve 9 bronz madalya ile şehri temsil etti.
Karate: Balıkesir’de yoğun başarı
Balıkesir’de düzenlenen İller Arası Minik Yıldızlar Karate Turnuvası’nda Sakarya Büyükşehir Belediyesi sporcuları toplam 13 madalya elde ederek haftanın en fazla madalyasını çıkardı. Turnuvada birincilik kürsüsüne çıkan sporcular şunlardır: Eslem Koç, Yağmur Yaramış, Azra Duru Küpçük, Esila Köseler ve Sudenaz Yağcıoğlu. İkinci olan Hatice Hande Akbulut gümüş madalya kazanırken; üçüncülük elde eden sporcular arasında Emir Berke Özçınar, Muaz Yılmaz, Beren Tetik, Hatice Rana Beşirik, Halide Cemre Yaramış, Fatma Çağlar ve Berrak Çeteci yer aldı.
Atletizm: Kütahya’dan madalya ve SEM vizesi
Kütahya’da 19-21 Haziran tarihlerinde gerçekleştirilen Aycan Önel U14 Türkiye Şampiyonası’nda Esila Duru Şenol, 1000 metre yarışında Türkiye ikincisi olarak gümüş madalyayı kazandı; aynı şampiyonada 600 metre yarışlarında Türkiye altıncısı oldu. 1000 metrede Ahmet Enes Kasab üçüncü olarak bronz madalya alırken, Betül Sena Tercan dördüncülük elde etti. Dereceye giren atletler, bu sonuçlarla Sporcu Eğitim Merkezi (SEM) adına vize almış oldu.
Güreş: Türkiye şampiyonluğu ve geleneksel organizasyondan madalya
Çorum’da 16-18 Haziran tarihlerinde düzenlenen İşitme Engelliler Güreş Türkiye Şampiyonası’nda Ömer Saner, 97 kilogramda Türkiye şampiyonu olarak altın madalyaya uzandı. Bu dereceyle Saner, 28 Kasım - 4 Aralık tarihlerinde Ermenistan’da yapılacak Avrupa Şampiyonası’nda Türkiye’yi temsil etme hakkı kazandı. Ayrıca, 116. Geleneksel Yalova-Altınova-Fevziye Gazanfer Bilge Yağlı Güreşleri’nden Yunus Emre Baycan destek küçük boy kategorisinde üçüncülük elde ederek bronz madalya ile döndü.
Değerlendirme: Haftalık tablo, karate branşındaki yoğun katılım ve başarıyı gösteriyor; atletizmde genç sporcuların SEM vizesi alması ise gelişim açısından önemli bir adım. Güreşte gelen Türkiye şampiyonluğu ise uluslararası temsil fırsatı sundu.
Sakarya Büyükşehir Belediyesi Spor Kulübü tarafından yayımlanan tebrik mesajında şu ifadelere yer verildi: "Geride bıraktığımız haftada, Karate, Atletizm ve Güreş branşlarında mücadele veren ve elde ettikleri başarılarla şehrimizi gururlandıran sporcularımızı kutlar, başarılarının devamını dileriz".
SAKARYA BÜYÜKŞEHİR BELEDİYESİ SPOR KULÜBÜ SPORCULARI, GERİDE KALAN BİR HAFTA İÇERİSİNDE KATILDIKLARI KARATE, ATLETİZM VE GÜREŞ BRANŞLARINDAKİ ULUSAL VE ULUSLARARASI ORGANİZASYONLARDA TOPLAMDA 17 MADALYA KAZANDI. FARKLI İLLERDE DÜZENLENEN ŞAMPİYONALARDA MÜCADELE EDEN SAKARYALI SPORCULAR, HAFTAYI 6 ALTIN, 2 GÜMÜŞ VE 9 BRONZ MADALYA İLE TAMAMLADI.