Sahibinden.com'da dün geceden beri bir yandan internet sitesi ve bir yandan da uygulama üzerinde meydana gelen erişim problemi sürüyor. Siteye erişmek isteyenler, "Sunucu erişim problemi-belirtilen ada sahip bir sunucu bulunamadı" ikazıyla karşılaşıyor.
Sahibinden.com'da dünden beri platforma erişimde yaşanan problemden sonra alan adının başka bir şirket tarafından satın alındığı öne sürülmüştü.
YENİ AÇIKLAMA GELDİ
Platformdaki problem ve alan adının başka bir şirkete geçtiği iddiaları devam ederken, konuya ilişkin sahibinden.com'dan yeni bir açıklama daha yapıldı.
Platform, yaptığı açıklamada satış iddialarının gerçek olmadığını belirterek şunları aktardı:
"Basında yer alan sahibinden.com alan adının başka bir kişi / şirketçe satın alınmış olması, alan adının güncellenmemesi haberleri doğru değildir. Alan adı hizmeti aldığımız şirket, problemin en kısa zamanda giderilmesi konusunda gerekli çalışmalarına devam etmektedir. Söz konusu problem çözüme kavuşturulduğunda tekrar bilgilendirme yapılacaktır."
SAHİBİNDEN.COM AÇILDI
Öte yandan, yapılan incelemeler doğrultusunda name server’larının sahibinden.com’a geçtiği ve daha öncesin de ise SEDO PARK'a geçtiği öğrenildi.
Öte yandan, bir önceki name server yönlendirmesinin "NS1.SEDOPARKING.COM" ve "NS2.SEDOPARKING.COM" olduğu öğrenildi. Platformun şu an name server'ı kendilerine yönlendirdiği ve domainin hâlâ kendilerinde olduğu tahmin ediliyor. Ayrıca, yönlendirmeleri yapan yetkililerle anlaşılıp, tekrar yönlendirmeyi kendilerine yapmış oldukları da öngörülüyor.
Diğer taraftan, sitenin kapatılmasının ardından yapılan girişimler sonucu platformun yeniden erişime açıldığı öğrenildi.