Rehberlik ve psikolojik danışma hizmetleri il yürütme komisyonu toplantısı gerçekleştirildi
İl Milli Eğitim Müdürü Sinan Aydın başkanlığında gerçekleştirilen Rehberlik ve Psikolojik Danışma Hizmetleri İl Yürütme Komisyonu Toplantısı'nda, il genelinde yürütülen rehberlik ve psikolojik danışma hizmetlerinin durumu kapsamlı şekilde değerlendirildi. Toplantı, öğrencilerin akademik, sosyal ve duygusal gelişimlerini desteklemeye yönelik uygulamaların gözden geçirilmesine odaklandı.
Gündemde öne çıkan konular
Toplantıda, il genelindeki rehberlik faaliyetlerinin koordinasyonu, mevcut uygulamaların etkinliği ve erişilebilirliğinin artırılmasına ilişkin değerlendirmeler yapıldı. Ayrıca tercih danışmanlığı hizmetlerinin etkin ve verimli yürütülmesine yönelik yaklaşımlar tartışıldı; öğrencilere, ilgi, yetenek ve hedefleri doğrultusunda doğru tercih yapmalarını sağlayacak rehberlik çalışmalarının önemi vurgulandı.
İl millî eğitim müdürünün değerlendirmesi
Sinan Aydın, eğitim-öğretim yılı boyunca görev yapan yönetici ve öğretmenlere teşekkür ederek, tercih danışmanlığı sürecinde görev alacak personele başarı dileklerini iletti. Aydın, rehberlik hizmetlerinin sistematik şekilde yürütülmesinin öğrencilerin yönelimlerine doğrudan katkı sağlayacağını belirtti.
Sonuçlar ve izlenen yaklaşım
Toplantı kapsamında, rehberlik ve psikolojik danışma hizmetlerinin kalitesini artırmaya yönelik izlenecek temel ilkeler ve iş birliği mekanizmaları hakkında genel bir mutabakat sağlandı. Çalışmaların, öğrencilerin bireysel ihtiyaçlarına daha iyi yanıt verecek biçimde devam ettirilmesi ve tercih süreçlerinde uygulanacak yol haritalarının il düzeyinde takibinin yapılması kararlaştırıldı.
REHBERLİK VE PSİKOLOJİK DANIŞMA HİZMETLERİ İL YÜRÜTME KOMİSYONU TOPLANTISI, İL MİLLİ EĞİTİM MÜDÜRÜ SİNAN AYDIN BAŞKANLIĞINDA GERÇEKLEŞTİRİLDİ.