Otoyolda tehlikeli manevra: motosiklet otomobilin emniyet kemerine tutunarak ilerledi
Şanlıurfa Siverek'te bir motosiklet sürücüsünün seyir halindeki otomobilin emniyet kemerine tutunarak ilerlemesi cep telefonu kamerasına yansıdı.
Otoyolda tehlikeli manevra: motosiklet otomobilin emniyet kemerine tutunarak ilerlediolay ve görüntülerŞanlıurfa'nın Siverek ilçesinde, Siverek-Adıyaman kara yolunda bir motosiklet sürücüsünün seyir halindeki bir otomobilin penceresinden sarkan emniyet kemerine tutunarak ilerlemeye çalıştığı görüldü. O anlar, diğer sürücüler tarafından cep telefonu kamerasına yansıdı.neden…