Otoyolda tehlikeli manevra: motosiklet otomobilin emniyet kemerine tutunarak ilerledi
olay ve görüntüler
Şanlıurfa'nın Siverek ilçesinde, Siverek-Adıyaman kara yolunda bir motosiklet sürücüsünün seyir halindeki bir otomobilin penceresinden sarkan emniyet kemerine tutunarak ilerlemeye çalıştığı görüldü. O anlar, diğer sürücüler tarafından cep telefonu kamerasına yansıdı.
neden ve riskler
Görüntülerde motosiklet sürücüsünün bu yönteme başvurma nedeninin motosiklet arızası mı yoksa başka bir neden mi olduğu tespit edilemiyor. Ancak hareketin, hem sürücünün hem de trafikteki diğer kişilerin güvenliğini tehlikeye attığı açıkça görülüyor.
Diğer sürücüler tarafından kaydedilen ve sosyal medyada paylaşılan görüntüler, trafikte benzer davranışların ne denli risk oluşturduğunu gözler önüne serdi.
değerlendirme
Bu tür tehlikeli manevralar, trafik güvenliği açısından ciddi risk oluşturur; kazaya yol açma potansiyeli yüksektir. Görüntüler, sürücü davranışlarının yol güvenliği üzerindeki etkisini hatırlatıyor ve benzer durumlara karşı dikkat gerektirdiğini gösteriyor.
ŞANLIURFA'NIN SİVEREK İLÇESİNDE BİR MOTOSİKLET SÜRÜCÜSÜNÜN SEYİR HALİNDEKİ OTOMOBİLİN EMNİYET KEMERİNE TUTUNARAK İLERLEMEYE ÇALIŞMASI GÖRENLERİ ŞAŞKINA ÇEVİRDİ.