Osmaniye'de tatlı kaynaklı gıda zehirlenmesi şüphesi: 53 kişi hastaneye başvurdu

Osmaniye'de bir işletmenin şubelerinden alınan pasta ve kremalı tatlıları tükettikten sonra 53 kişi hastaneye başvurdu; 25 kişi taburcu edildi, 28 kişinin tedavisi sürüyor.

olayın gelişimiOsmaniye'de bir işletmenin şubelerinden temin edilen pasta ve kremalı tatlı ürünlerinin tüketilmesinin ardından bazı vatandaşlar rahatsızlanarak sağlık kuruluşlarına başvurmuştur. Toplam 53 kişinin hastaneye başvurduğu bildirilmektedir.sağlık durumu ve müdahalelerSağlık ekiplerinin müdahalesi sonucu, etkilenenlerden 25 kişinin tedavilerinin tamamlanmasının ardından taburcu edildiği,…
Sonraki Haber