Osmaniye'de tatlı kaynaklı gıda zehirlenmesi şüphesi: 53 kişi hastaneye başvurdu

Osmaniye'de bir işletmenin şubelerinden alınan pasta ve kremalı tatlıları tükettikten sonra 53 kişi hastaneye başvurdu; 25 kişi taburcu edildi, 28 kişinin tedavisi sürüyor.

Yayın Tarihi: 26.06.2026 23:52
Güncelleme Tarihi: 27.06.2026 00:55

Osmaniye'de tatlı kaynaklı gıda zehirlenmesi şüphesi: 53 kişi hastaneye başvurdu

olayın gelişimi

Osmaniye'de bir işletmenin şubelerinden temin edilen pasta ve kremalı tatlı ürünlerinin tüketilmesinin ardından bazı vatandaşlar rahatsızlanarak sağlık kuruluşlarına başvurmuştur. Toplam 53 kişinin hastaneye başvurduğu bildirilmektedir.

sağlık durumu ve müdahaleler

Sağlık ekiplerinin müdahalesi sonucu, etkilenenlerden 25 kişinin tedavilerinin tamamlanmasının ardından taburcu edildiği, 28 kişinin ise tedavilerinin sağlık kuruluşlarında devam ettiği açıklanmıştır.

inceleme ve adli süreç

Osmaniye Valiliği tarafından yapılan yazılı açıklamada, İl Tarım ve Orman Müdürlüğü ekiplerinin işletmenin şubeleri ve imalathanesinde denetim gerçekleştirdiği, olayla ilişkili ürünlerden alınan numunelerin laboratuvar incelemesi için gönderildiği belirtilmiştir.

Ayrıca, soruşturma kapsamında gözaltına alınan 2 şüphelinin çıkarıldıkları mahkemece adli kontrol şartıyla serbest bırakıldığı ifade edilmiştir. Olayla ilgili başlatılan adli ve idari soruşturmanın devam ettiği ve sürecin ilgili kurumlarca yakından takip edildiği vurgulanmaktadır.

VALİ AÇIKLAMA

VALİ AÇIKLAMA

OSMANİYE’DE GIDA ZEHİRLENMESİ ŞÜPHESİ: 53 KİŞİ HASTANEYE BAŞVURDU

Yazar
EDİTÖR

Fatma Öztürk

Merhaba, ben Fatma Öztürk. 26 yaşındayım, İzmir. aksiyon.com.tr Gündem için yerel yönetimler ve şehir haberlerini takip ediyorum. Benim önceliğim insan hikayeleri ve toplumsal sorunlar. Vatandaşın sesini duyurmayı seviyorum, empati yeteneğimin yüksek olduğunu söylerler.