Ordu’da maviyemiş hasadı başladı

Ordu’da maviyemiş hasadı başladı; destek projeleriyle fidan dağıtımı, sulama yatırımları ve üretim artışı hedefleniyor.

Ordu’da maviyemiş hasadı başladıOrdu’da alternatif gelir kaynağı olarak yaygınlaşan maviyemiş üretiminde hasat sezonu başladı. İl Tarım ve Orman Müdürü Bayram Ay verilen desteklerle üretim kapasitesinin her yıl arttığını bildirdi.Hasat ve saha incelemeleriAltınordu ilçesinde üreticiler ilk ürünlerini toplamaya başlarken, Bayram Ay…
Sonraki Haber