Ordu'da 600 kişiye aşure ikram edildi
Ordu İl Müftülüğü ile Türkiye Diyanet Vakfı Ordu İl Şubesi, Orta Cami'de cuma namazı sonrası yaklaşık 600 kişiye aşure ikram etti; etkinlik geleneksel olarak sürdürüldü.
Ordu'da 600 kişiye aşure ikram edildi Cuma namazı sonrası Orta Cami çıkışında vatandaşlara ikram düzenlendi Ordu İl Müftülüğü ile Türkiye Diyanet Vakfı Ordu İl Şubesi tarafından, Muharrem ayı dolayısıyla Orta Cami'de cuma namazının ardından bir aşure programı gerçekleştirildi. Program kapsamında…