Ordu'da 600 kişiye aşure ikram edildi
Cuma namazı sonrası Orta Cami çıkışında vatandaşlara ikram düzenlendi
Ordu İl Müftülüğü ile Türkiye Diyanet Vakfı Ordu İl Şubesi tarafından, Muharrem ayı dolayısıyla Orta Cami'de cuma namazının ardından bir aşure programı gerçekleştirildi.
Program kapsamında yaklaşık 600 kişiye aşure dağıtıldı. Cami çıkışında konuşlu mobil ikram aracı ve görevliler aracılığıyla yapılan dağıtım, vatandaşların yoğun ilgisini çekti.
Etkinlikte Muharrem ayının manevi ikliminin paylaşılmasına vurgu yapıldı ve uygulamanın geleneksel olarak sürdürüldüğü ifade edildi.
CAMİ ÇIKIŞINDA MOBİL İKRAM ARACI İLE GÖREVLİLER TARAFINDAN VATANDAŞLARA İKRAM EDİLEN AŞURELER YOĞUN İLGİ GÖRDÜ.