OMÜ Merkez Kütüphanede Hizmet İçi Eğitim: Kullanıcı Odaklı Hizmet ve KVKK Uyumuna Odaklanıldı
OMÜ Merkez Kütüphane’de düzenlenen hizmet içi eğitimlerde kullanıcı hizmetleri, otomasyon ve KVKK, akademisyen-öğrenci iletişimi ile protokol-nezaket konuları ele alındı.
OMÜ Merkez Kütüphanede Hizmet İçi Eğitim Programı GerçekleştirildiSamsun Ondokuz Mayıs Üniversitesi (OMÜ) Kütüphane ve Dokümantasyon Daire Başkanlığı tarafından, kalite yönetimi çalışmaları çerçevesinde planlanan hizmet içi eğitim programı OMÜ Merkez Kütüphane’de düzenlendi. Program, kullanıcı geri bildirimleri doğrultusunda kütüphane hizmetlerinin daha etkin,…