Nazilli'de doğalgaz açarak intihar girişiminde bulunan kişi hastanede tedavi altına alındı

Nazilli'de eşinden ayrılma aşamasında olduğu öğrenilen M.A. (29), evinde doğalgazı açarak intihar girişiminde bulundu; bilinci kapalı halde hastaneye kaldırıldı.

Nazilli'de doğalgaz açarak intihar girişiminde bulunan kişi hastanede tedavi altına alındıOlayın meydana geldiği yerOlay, Yıldıztepe Mahallesi 106/1 Sokak'ta bulunan üç katlı bir apartmanın birinci katındaki dairede gerçekleşti.Olayın gelişimiEdinilen bilgiye göre, eşinden ayrılma aşamasında olduğu öğrenilen M.A. (29), evinde doğalgazı açıp…
Sonraki Haber