Nazilli'de doğalgaz açarak intihar girişiminde bulunan kişi hastanede tedavi altına alındı
Olayın meydana geldiği yer
Olay, Yıldıztepe Mahallesi 106/1 Sokak'ta bulunan üç katlı bir apartmanın birinci katındaki dairede gerçekleşti.
Olayın gelişimi
Edinilen bilgiye göre, eşinden ayrılma aşamasında olduğu öğrenilen M.A. (29), evinde doğalgazı açıp kapı ve pencereleri kapattı. Yakınlarının 112 Acil Çağrı Merkezi'ne bildirmesi üzerine adrese itfaiye, polis ve sağlık ekipleri sevk edildi.
İtfaiye ekiplerinin yardımıyla daireye giren ekipler, M.A.'yı koltuk üzerinde bilinci kapalı halde buldu. Sağlık ekiplerinin ilk müdahalesinin ardından şahıs ambulansla Nazilli Devlet Hastanesi'ne kaldırıldı ve tedavi altına alındı.
Soruşturma
Olayla ilgili soruşturmanın sürdüğü bildirildi.
AYDIN'IN NAZİLLİ İLÇESİNDE EŞİNDEN AYRILMA AŞAMASINDA OLDUĞU ÖĞRENİLEN BİR KİŞİ, EVİNDE DOĞALGAZI AÇARAK YAŞAMINA SON VERMEK İSTEDİ. İTFAİYE EKİPLERİNİN YARDIMIYLA EVE GİREN EKİPLER, ŞAHSI BİLİNCİ KAPALI HALDE BULURKEN HASTANEYE KALDIRILAN KİŞİNİN TEDAVİSİNİN SÜRDÜĞÜ ÖĞRENİLDİ.