Muğla’nın hokeyci kızları bölge şampiyonu oldu
ANALİG Konya bölge şampiyonası: namağlup zafer
Muğla İl Karması Kız Hokey Takımı, Anadolu Yıldızlar Ligi (ANALİG) Hokey Grup Birinciliği Bölge Şampiyonası'nda Konya'da düzenlenen turnuvayı namağlup tamamlayarak şampiyonluğa ulaştı.
Turnuva boyunca sergilenen performansla dikkat çeken Muğla ekibi, Antalya, Kayseri ve Kahramanmaraş takımlarını sırasıyla mağlup ederek adını finale yazdırdı. Finalde karşılaştıkları Denizli İl Karması ile normal süresi çekişmeli geçen maçın ardından şampiyonluğu penaltı atışlarında belirledi.
Penaltı atışlarında rakibine 4-3 üstünlük sağlayan Muğla İl Karması, kupayı Muğla'ya taşıdı ve turnuvayı namağlup tamamladı.
Serkan Şen yaptığı açıklamada, 'Hokeyin yer aldığı tüm organizasyonlarda Muğla olarak sahadayız ve gittiğimiz her turnuvadan başarılı sonuçlarla dönüyoruz. Bizlere her zaman inanan ve desteklerini hiçbir zaman esirgemeyen Muğla Valimiz Sayın İdris Akbıyık’a ve Muğla Gençlik ve Spor İl Müdürümüz Sayın Kazım Açıkbaş’a tüm takımım adına sonsuz teşekkürlerimi sunarım' ifadelerini kullandı.
Bu sonuç, kentte hokeye verilen desteğin somut bir yansıması olarak değerlendirildi ve takımın başarı grafiğinin devamına yönelik beklentileri güçlendirdi.
MUĞLA’NIN HOKEYCİ KIZLARI KONYA’DA DESTAN YAZDI: BÖLGE ŞAMPİYONU MUĞLA