Muğla’da termometreler 45 dereceyi gördü

Muğla’nın Menteşe ilçesinde sıcaklık 45 dereceye ulaştı; düşen nem ve artan hava sıcaklığı günlük yaşamı olumsuz etkiledi.

Muğla’da termometreler 45 dereceyi gördüMuğla’nın Menteşe ilçesi, yaz mevsiminin en kavurucu günlerini yaşıyor. Bölgeyi etkisi altına alan yüksek sıcaklıklar nedeniyle kent merkezinde yaşam normal akışının dışında hareket ediyor.sıcaklığın etkileriGün içinde merkezde kaydedilen 45 dereceye ulaşan hava sıcaklığı, mevsim normallerinin üzerine…
Sonraki Haber