Muğla'da seyir halindeki araçta yangın
Muğla'nın Menteşe ilçesinde, Kötekli Mahallesi Bölge Kavşağı'nda seyir halindeki bir kamyonette aniden yangın çıktı. Alev topuna dönen araçtan kendilerini son anda dışarı atan 3 kişi, şans eseri yara almadan kurtuldu.
Olayın gelişimi
Edinilen bilgiye göre, Dalaman ilçesinden Menteşe istikametine doğru seyir halindeki kamyonetten bir anda dumanlar yükselmeye başladı. Durumu fark eden sürücü, soğukkanlılığını koruyarak aracı yol kenarında bulunan yol yapım çalışması alanına yönlendirdi.
Araç stop ettikten hemen sonra içindeki kişiler hızla kendilerini dışarı attı. Saniyeler içinde büyüyen alevler tüm aracı sardı.
Müdahale ve sonuç
Çevredeki vatandaşların ihbarı üzerine 112 Acil Çağrı Merkezi tarafından olay yerine Muğla Büyükşehir Belediyesi İtfaiye ve polis ekipleri sevk edildi. İtfaiye ekiplerinin hızlı müdahalesiyle yangın kontrol altına alınarak söndürüldü.
Yangın sonrası araç tamamen yanarak kullanılamaz hale geldi. Olayda can kaybı ya da yaralanma yaşanmadı.
MUĞLA’DA SEYİR HALİNDEKİ ARAÇ ALEV ALEV YANDI