Muğla'da gönüllü gençlerin bağımlılıkla mücadele etkinliği

Menteşe'de gönüllü gençlerin düzenlediği etkinlikte çocuklara spor ve geleneksel oyunlarla bağımlılıkla mücadele ve sağlıklı yaşam bilinci aşılandı.

Yayın Tarihi: 27.06.2026 10:19
Güncelleme Tarihi: 27.06.2026 10:19

Muğla'da gönüllü gençlerin bağımlılıkla mücadele etkinliği

Muğla'da gönüllü gençlerin bağımlılıkla mücadele etkinliği

Gönüllüler ve çocuklar sporla bir araya geldi

Menteşe Gençlik ve Spor İlçe Müdürlüğü bünyesinde faaliyet gösteren Uluslararası Gençlik Merkezi, gönüllü gençlerin katılımıyla bağımlılıkla mücadeleye odaklanan farkındalık etkinliği düzenledi. Programda öncelik, çocuklarda erken dönemde sağlıklı yaşam bilincinin oluşturulmasına verildi.

Etkinlik kapsamında çocuklar için çeşitli sportif faaliyetler ile unutulmaya yüz tutmuş geleneksel çocuk oyunları sahada yeniden canlandırıldı. Bu yaklaşım; birlikte hareket etme, paylaşma ve takım ruhunu güçlendirerek risk faktörlerini azaltmayı hedefledi.

Organizasyon süresince çocukların heyecanı ve mutluluğu etkinliğe katılan gönüllülerle birlikte ön plana çıktı; etkinlik, görsel ve duygusal olarak canlı görüntülere sahne oldu.

Yetkililer, bağımlılıkla mücadelenin temel adımlarından birinin gençleri ve çocukları spor ve sosyal faaliyetlerle buluşturmak olduğunu vurguladı. Bu tür programların, çocukların fiziksel ve duygusal dayanıklılığını artırarak korunma fırsatları sunduğu belirtildi.

Etkinliğe ilişkin açıklamada şu ifadelere yer verildi: "Gönüllü gençlerimizle birlikte gerçekleştirdiğimiz bu etkinlikte, çocuklarımızla birlikte hareket ederek, eğlenerek ve paylaşarak sağlıklı yaşam bilincini güçlendirdik. Geleceğimiz olan çocuklarımızın yüzündeki tebessüm, bu yoldaki en büyük motivasyonumuz oldu. Bağımlılıktan uzak, sporla ve sosyal aktivitelerle büyüyen bir nesil için çalışmalarımıza aralıksız devam edeceğiz."

Bu tür yerel girişimler, bağımlılıkla mücadelede koruyucu ve önleyici yaklaşımın somut örnekleri olarak değerlendiriliyor; spor ve geleneksel oyunların birleşimi, çocukların sosyal bağlarını güçlendirip sağlıklı alışkanlıkların gelişmesine katkı sağlıyor.

MENTEŞE GENÇLİK VE SPOR İLÇE MÜDÜRLÜĞÜ BÜNYESİNDE FAALİYET GÖSTEREN ULUSLARARASI GENÇLİK MERKEZİ...

MENTEŞE GENÇLİK VE SPOR İLÇE MÜDÜRLÜĞÜ BÜNYESİNDE FAALİYET GÖSTEREN ULUSLARARASI GENÇLİK MERKEZİ, ANLAMLI BİR FARKINDALIK ETKİNLİĞİNE İMZA ATTI. GÖNÜLLÜ GENÇLERİN KATILIMIYLA GERÇEKLEŞTİRİLEN ORGANİZASYONDA, BAĞIMLILIKLA MÜCADELEYE DİKKAT ÇEKMEK AMACIYLA ÇOCUKLAR İÇİN SPORTİF FAALİYETLER VE GELENEKSEL ÇOCUK OYUNLARI ETKİNLİKLERİ DÜZENLENDİ.

MENTEŞE GENÇLİK VE SPOR İLÇE MÜDÜRLÜĞÜ BÜNYESİNDE FAALİYET GÖSTEREN ULUSLARARASI GENÇLİK MERKEZİ...

Yazar
EDİTÖR

Fatma Öztürk

Merhaba, ben Fatma Öztürk. 26 yaşındayım, İzmir. aksiyon.com.tr Gündem için yerel yönetimler ve şehir haberlerini takip ediyorum. Benim önceliğim insan hikayeleri ve toplumsal sorunlar. Vatandaşın sesini duyurmayı seviyorum, empati yeteneğimin yüksek olduğunu söylerler.