Muğla Büyükşehir, Marmaris'te yol altyapı yatırımlarını sürdürüyor
Muğla Büyükşehir Belediyesi, Marmaris ilçesinde ulaşım altyapısını güçlendirmek amacıyla yürüttüğü yol çalışmalarını sürdürüyor. Fen İşleri Dairesi Başkanlığı tarafından planlanan projeler arasında Çamlı ve İçmeler mahalleleri öne çıkıyor.
Çamlı mahallesindeki çalışmalar
Çamlı Mahallesi'nde 25 milyon TL maliyetle başlatılan proje kapsamında toplam 5,6 kilometrelik yolun yenilenmesi hedefleniyor. Çalışmalar; zemin iyileştirmesi, plent miks temel (PMT) serimi ve sıcak asfalt uygulamasını kapsıyor. Bu kapsamda proje alanının 2,8 kilometrelik bölümünde sıcak asfalt çalışması tamamlanmış olup ekipler kalan güzergahta çalışmayı sürdürüyor.
İçmeler yolunda sona yaklaşılması
Marmaris'in önemli turizm merkezlerinden İçmeler Mahallesi'nde yürütülen yol yenileme çalışmaları da tamamlanmaya yakın. Marmaris merkezi ile İçmeler arasında, Atatürk Caddesi olarak bilinen yaklaşık 3,5 kilometrelik güzergahta iki platform ve dört şeritli yol düzenlemesi yapılıyor. Projenin büyük bölümü bitirilmiş durumda.
İlçe genelindeki diğer çalışmalar ve sonuçlar
Muğla Büyükşehir Belediyesi, kırsal ve merkez ayrımı gözetmeden sürdürdüğü yol yatırımları kapsamında daha önce Adaköy, Bayır, Söğüt ve Orhaniye mahallelerinde gerçekleştirilen yol yapım çalışmalarını tamamlayarak hizmete sundu. Bu çalışmalar ilçe içi ulaşım konforunu artırmayı hedefliyor.
Kıyı Belediyeler Birliği ve Muğla Büyükşehir Belediye Başkanı Ahmet Aras, güvenli ve konforlu yol ağını genişletmek için çalışan Fen İşleri Dairesi Başkanlığı ekiplerine teşekkür etti ve il genelinde yatırımların devam ettiğini belirtti.
MUĞLA BÜYÜKŞEHİR, MUĞLA’NIN ULAŞIM ALTYAPISINI GÜÇLENDİRİYOR