Meslek lisesi öğrencilerinden sıfır atık hamlesi

Kozan'da bir meslek lisesi öğrencileri, okulda topladıkları plastik ve kağıt atıkları kendi geliştirdikleri öğütücü makineyle geri dönüştürerek hem çevreye katkı sağlıyor hem mesleki becerilerini geliştiriyor.

Meslek lisesi öğrencilerinden sıfır atık hamlesi Kozan Şehit Ardacan Mesleki ve Teknik Anadolu Lisesi öğrencileri, okulda biriken plastik ve kağıt atıkları kendi geliştirdikleri öğütücü makine ile geri dönüştürmeye başladı. Proje, hem çevre bilincini güçlendirmeyi hem de öğrencilere sahada uygulanabilir mesleki…
Sonraki Haber