McDonald’s Türkiye, Disney+ dizisi Sekizinci Aile ile ürün yerleştirme iş birliği yaptı

McDonald’s Türkiye, Disney+’ta 19 Kasım’da yayına başlayacak Sekizinci Aile dizisinde ürün yerleştirme ile birden fazla bölümde yer alacak.

Yayın Tarihi: 17.11.2025 16:04
Güncelleme Tarihi: 17.11.2025 16:04

McDonald’s Türkiye, Disney+ dizisi Sekizinci Aile ile ürün yerleştirme iş birliği yaptı

McDonald’s Türkiye, Sekizinci Aile dizisiyle iş birliği yaptı

McDonald’s Türkiye, Disney+’ta 19 Kasım tarihinde yayımlanmaya başlayacak olan Sekizinci Aile dizisinde ürün yerleştirmeleriyle birden fazla bölümde yer alacak.

Dizideki rolü ve içerik yerleştirmeleri

Dizide tekstil sektöründen gelen Basmacıgil Ailesi’nin mütevazı başlangıcından dünyanın sayılı güçlü ailelerinden biri olma yolculuğu anlatılıyor. McDonald’s Türkiye, yapımda çeşitli sahnelerde doğal bir unsur olarak izleyiciyle buluşacak ve marka öğeleri hikaye akışı içinde konumlandırılacak.

Yapımın yönetmenliğini Ali Atay üstleniyor. Oyuncu kadrosunda Haluk Bilginer, Hazal Kaya, Çağlar Çorumlu, Serkan Keskin, Mehmet Özgür, Erdem Şenocak, Cihan Talay, Ali Atay, Melisa Döngel, Alper Baytekin ve Ercan Kesal bulunuyor. Dizi, drama, kara mizah ve güç oyunlarını bir araya getiren özgün atmosferiyle öne çıkıyor.

McDonald’s Türkiye’den açıklama

McDonald’s Türkiye, ürünlerini dizinin lansman etkinliğinde de sundu; lansman İstanbul Boop Kuruçeşme’de düzenlendi. Etkinlik sonrası Disney+ iş birliğine ilişkin değerlendirmelerde bulunan McDonald’s Türkiye CMO’su Özdeş Dönen Artak şu ifadeleri kullandı:

“Gerçekleştirdiğimiz pazarlama faaliyetlerinin kültürel belleğe dokunan deneyimler oluşturmasına önem veriyoruz. Geçen yaz Disney+ ile kurduğumuz billboard diyaloğunda da ortak bir frekans yakalamıştık. McDonald’s’ın günlük hayattaki rolünü hikaye anlatımıyla bütünleştiren çalışmamızdan oldukça güzel geri dönüşler aldık. Sekizinci Aile iş birliğinde de aynı yaklaşımı sürdürüyoruz. Birbirinden eğlenceli sahnelerde kurulan doğal temasla, izleyicinin kalbinde yer eden tanıdık lezzet anlarına ortak olmayı hedefliyoruz”

Markanın kültürdeki görünürlüğü

McDonald’s, televizyon, sinema, müzik ve moda dünyasında sık rastlanan bir iş birliği ortağı. Marka daha önce Space Jam, Seinfeld, Hızlı ve Öfkeli, Friends, Richie Rich ve Beşinci Element gibi yapımlarda çeşitli sahne ve diyaloglarla yer almıştı. Sekizinci Aile iş birliği, McDonald’s’ın hikaye anlatımıyla kurduğu bağı sürdürmeyi amaçlıyor.

MCDONALD'S TÜRKİYE, DİSNEY+'TA YAYINA BAŞLAYACAK SEKİZİNCİ AİLE DİZİSİYLE İŞ BİRLİĞİNE İMZA...

MCDONALD'S TÜRKİYE, DİSNEY+'TA YAYINA BAŞLAYACAK SEKİZİNCİ AİLE DİZİSİYLE İŞ BİRLİĞİNE İMZA ATTI.

MCDONALD'S TÜRKİYE, DİSNEY+'TA YAYINA BAŞLAYACAK SEKİZİNCİ AİLE DİZİSİYLE İŞ BİRLİĞİNE İMZA...

Yazar
EDİTÖR

Meryem Özdemir

Ben Meryem Özdemir, 24 yaşındayım, Bursa'dan çalışıyorum. aksiyon.com.tr Gündem'deyim ama spesifik olarak eğitim ve sağlık politikalarındaki güncel gelişmelere odaklanıyorum. Öğrenmeye açık, meraklı ve enerjik bir yapım var.