Manisa’daki orman yangını kontrol altına alındı
OGM açıklaması
Orman Genel Müdürlüğü (OGM), Manisa'nın Soma ilçesinde çıkan orman yangınının ekiplerin müdahalesiyle kontrol altına alındığını duyurdu.
OGM'nin resmi sosyal medya hesabından yapılan açıklamada, yangına ekiplerin hızlı şekilde müdahale ettiği bildirildi.
Açıklamada, artan hava sıcaklıklarıyla birlikte küçük dikkatsizliklerin büyük felaketlere yol açabileceğine dikkat çekilerek, vatandaşlardan orman yangınlarına karşı dikkatli ve duyarlı olmaları istendi.
Orman Genel Müdürlüğü, özellikle yaz aylarında yangın riskinin arttığını hatırlatarak, ormanların korunması için herkesin gerekli hassasiyeti göstermesi çağrısında bulundu.
MANİSA'DA ÇIKAN ORMAN YANGINI, EKİPLERİN MÜDAHALESİYLE KONTROL ALTINA ALINDI