Manisa’da aşure ikramları Soma ve Akhisar’dan başladı

Manisa Büyükşehir Belediyesi Muharrem ayında aşure ikramlarına Soma ve Akhisar’dan başladı; etkinliklerde paylaşma ve dayanışma ön plana çıktı.

Manisa’da aşure ikramları Soma ve Akhisar’dan başladı Manisa Büyükşehir Belediyesi, Muharrem ayı dolayısıyla geleneksel hale getirdiği aşure ikramlarına Soma ve Akhisar ilçelerinden başladı. Etkinlikler, birlik, beraberlik ve paylaşma kültürünü yaşatmayı amaçlayarak kent genelinde sürdürülüyor. Etkinlikler ve katılımcılar Programın ilk durakları…
Sonraki Haber