Manisa'da abartılı egzoza 27 bin 629 TL ceza
Denetim sırasında tespit
Salihli İlçe Emniyet Müdürlüğü ekipleri, huzur ve güveni sağlamak amacıyla sürdürdükleri denetimler kapsamında Askeriye Caddesi üzerinde şüphe üzerine bir motosikleti durdurdu.
Yapılan kontrolde motosiklette abartı egzoz bulunduğu ve sürücünün yetersiz ehliyet ile araç kullandığı tespit edildi.
Kurallara aykırı şekilde trafiğe çıkan motosiklet 1 ay süreyle trafikten men edilirken, sürücüye abartı egzoz kullanımı ve yetersiz ehliyet nedeniyle toplam 27 bin 629 TL idari para cezası uygulandı.
MANİSA’NIN SALİHLİ İLÇESİNDE POLİS EKİPLERİ TARAFINDAN YAPILAN DENETİMLERDE, ABARTI EGZOZ İLE ÇEVREYİ RAHATSIZ ETTİĞİ BELİRLENEN MOTOSİKLET SÜRÜCÜSÜNE 27 BİN 629 TL İDARİ PARA CEZASI UYGULANDI.