L’Oréal Türkiye, Kasım kampanyalarında yapay zeka destekli kişiselleştirilmiş e-ticaret deneyimi sunacak

L’Oréal Türkiye, Kasım kampanyalarında yapay zeka destekli kişiselleştirilmiş öneriler ve operasyonel iyileştirmelerle satışları %60 artırıp online payı %40'a taşımayı hedefliyor.

L’Oréal Türkiye Kasım kampanyalarında kişiselleştirilmiş dijital deneyim vadediyorTekno-güzellik alanında faaliyet gösteren L’Oréal Türkiye, Kasım dönemine yönelik kampanya planlarını ve bu süreçte hayata geçirilen operasyonel iyileştirmeleri paylaştı. Şirket, dijital kanallarda yapay zeka odaklı kişiselleştirilmiş ürün önerileriyle tüketici yolculuğunu kolaylaştırmayı amaçlıyor.Kasım kampanyası…
Sonraki Haber