Kütahya Yeşilay gençlik merkezi ve Kafe1920 hizmete açıldı
Kütahya'da Yeşilay tarafından açılan gençlik merkezi ve Kafe1920, İçişleri Bakan Yardımcısı Ali Çelik ve protokolün katılımıyla hizmete girdi; merkez gençlere eğitim ve sosyal alan sağlayacak.
Kütahya Yeşilay gençlik merkezi ve Kafe1920 hizmete açıldıAçılış töreni ve katılımcılarKütahya Yeşilay Gençlik Merkezi ve Kafe1920, İçişleri Bakan Yardımcısı Ali Çelik'in katıldığı törenle hizmete girdi. Açılışa Kütahya Valisi Musa Işın, Yeşilay Genel Başkanı Mehmet Dinç, il protokolü, sivil toplum kuruluşu…