Kütahya Şehir Hastanesi'nde Acil Bakım Hemşireliği Sertifikalı Eğitim Programı tamamlandı

Kütahya Şehir Hastanesi'nde düzenlenen 'Acil Bakım Hemşireliği Sertifikalı Eğitim Programı', 3 Kasım–12 Aralık 2025 tarihleri arasında 16 kursiyerin katılımıyla sona erdi.

Kütahya Şehir Hastanesi'nde Acil Bakım Hemşireliği Eğitimi tamamlandıKütahya Şehir Hastanesi'nde ikincisi düzenlenen "Acil Bakım Hemşireliği Sertifikalı Eğitim Programı" tamamlandı. Eğitim, 3 Kasım 2025 tarihinde başlayıp 12 Aralık 2025 tarihinde sona erdi ve çeşitli il ve ilçelerden gelen 16 kursiyerin katılımıyla…
Sonraki Haber