Kütahya’da okul etkinliğinde 25 kişi gıda zehirlenmesi şüphesiyle tedaviye alındı

Kütahya'da Şule Mete Tetik İmam Hatip Ortaokulu'nda düzenlenen etkinlikte pilav ve tavuk yiyen 21 öğrenci ve 4 yetişkin gıda zehirlenmesi şüphesiyle hastaneye başvurdu; inceleme sürüyor.

Kütahya’da okul etkinliğinde 25 kişi gıda zehirlenmesi şüphesiyle tedaviye alındıolaya ilişkin bilgilerMeydan Mahallesi’nde bulunan Şule Mete Tetik İmam Hatip Ortaokulu’nda düzenlenen etkinlikte öğrencilere ve katılımcılara pilav ve tavuk ikram edildi.Etkinliğin ardından bazı öğrenciler ve yetişkinlerde mide bulantısı ve kusma şikayetleri…
Sonraki Haber