Kütahya’da okul etkinliğinde 25 kişi gıda zehirlenmesi şüphesiyle tedaviye alındı

Kütahya'da Şule Mete Tetik İmam Hatip Ortaokulu'nda düzenlenen etkinlikte pilav ve tavuk yiyen 21 öğrenci ve 4 yetişkin gıda zehirlenmesi şüphesiyle hastaneye başvurdu; inceleme sürüyor.

Yayın Tarihi: 23.06.2026 20:50
Güncelleme Tarihi: 23.06.2026 21:48

Kütahya’da okul etkinliğinde 25 kişi gıda zehirlenmesi şüphesiyle tedaviye alındı

Kütahya’da okul etkinliğinde 25 kişi gıda zehirlenmesi şüphesiyle tedaviye alındı

olaya ilişkin bilgiler

Meydan Mahallesi’nde bulunan Şule Mete Tetik İmam Hatip Ortaokulu’nda düzenlenen etkinlikte öğrencilere ve katılımcılara pilav ve tavuk ikram edildi.

Etkinliğin ardından bazı öğrenciler ve yetişkinlerde mide bulantısı ve kusma şikayetleri görüldü. Şikayetlerin artması üzerine çok sayıda kişi sağlık kuruluşlarına başvurdu.

Kütahya Şehir Hastanesi aciline gıda zehirlenmesi şüphesiyle 21 öğrenci ve 4 yetişkin olmak üzere toplam 25 kişi başvurdu. Olayla ilgili inceleme başlatıldığı öğrenildi.

KÜTAHYA’DA OKUL ETKİNLİĞİNDE GIDA ZEHİRLENMESİ ŞÜPHESİ, 25 KİŞİ HASTANEYE BAŞVURDU

KÜTAHYA’DA OKUL ETKİNLİĞİNDE GIDA ZEHİRLENMESİ ŞÜPHESİ, 25 KİŞİ HASTANEYE BAŞVURDU

KÜTAHYA'DA OKUL ETKİNLİĞİNDE GIDA ZEHİRLENMESİ ŞÜPHESİYLE 25 KİŞİ HASTANELİK OLDU

Yazar
EDİTÖR

Ali Yıldırım

Ben Ali Yıldırım, 31 yaşındayım, İstanbul. aksiyon.com.tr Gündem ekibinin gece editörüyüm. Siz uyurken ben gelen haber akışını yönetir, manşetleri belirlerim. Stres altında çalışmaya alışkınım ama ekibi ayakta tutan espriler de benden çıkar.