Kütahya'da okul etkinliği sonrası zehirlenme şüphesiyle başvuranların sayısı 114'e yükseldi

Kütahya'da okul etkinliğinde yedikleri tavuklu pilav sonrası rahatsızlanan 96 öğrenci ve 18 yetişkin olmak üzere toplam 114 kişi sağlık kuruluşlarına başvurdu; 113 kişi taburcu edildi.

Yayın Tarihi: 24.06.2026 09:05
Güncelleme Tarihi: 24.06.2026 09:17

Kütahya'da okul etkinliği sonrası zehirlenme şüphesiyle başvuranların sayısı 114'e yükseldi

Kütahya'da okul etkinliği sonrası zehirlenme şüphesiyle başvuranların sayısı 114'e yükseldi

Olay, Meydan Mahallesi'ndeki Şule Mete Tetik İmam Hatip Ortaokulu'nda gerçekleşti. Okulda düzenlenen etkinlikte öğrenci ve davetlilere ikram edilen tavuklu pilav'ın ardından çok sayıda kişi rahatsızlandı.

Başvuranların sayısı ve dağılımı

Kendi imkanlarıyla ve ambulanslarla çeşitli sağlık kuruluşlarına başvuranların sayısı, yapılan kontroller sonucu 96'sı öğrenci ve 18'i yetişkin olmak üzere toplam 114 olarak kaydedildi. Başvurular Kütahya Şehir Hastanesi ile diğer sağlık kuruluşlarına yapıldı.

Hastanedeki durum

Tedavi altına alınanlardan 113 kişi taburcu edilirken, 1 kişinin tedavi ve gözlem sürecinin devam ettiği ve kontrollerinin sürdüğü bildirildi.

KÜTAHYA'DA ZEHİRLENME ŞÜPHESİYLE HASTANEYE BAŞVURANLARIN SAYISI 114'E YÜKSELDİ

KÜTAHYA'DA ZEHİRLENME ŞÜPHESİYLE HASTANEYE BAŞVURANLARIN SAYISI 114'E YÜKSELDİ

KÜTAHYA'DA ZEHİRLENME ŞÜPHESİYLE HASTANEYE BAŞVURANLARIN SAYISI 114'E YÜKSELDİ

Yazar
EDİTÖR

Meryem Özdemir

Ben Meryem Özdemir, 24 yaşındayım, Bursa'dan çalışıyorum. aksiyon.com.tr Gündem'deyim ama spesifik olarak eğitim ve sağlık politikalarındaki güncel gelişmelere odaklanıyorum. Öğrenmeye açık, meraklı ve enerjik bir yapım var.