Kütahya'da okul etkinliği sonrası zehirlenme şüphesiyle başvuranların sayısı 114'e yükseldi
Olay, Meydan Mahallesi'ndeki Şule Mete Tetik İmam Hatip Ortaokulu'nda gerçekleşti. Okulda düzenlenen etkinlikte öğrenci ve davetlilere ikram edilen tavuklu pilav'ın ardından çok sayıda kişi rahatsızlandı.
Başvuranların sayısı ve dağılımı
Kendi imkanlarıyla ve ambulanslarla çeşitli sağlık kuruluşlarına başvuranların sayısı, yapılan kontroller sonucu 96'sı öğrenci ve 18'i yetişkin olmak üzere toplam 114 olarak kaydedildi. Başvurular Kütahya Şehir Hastanesi ile diğer sağlık kuruluşlarına yapıldı.
Hastanedeki durum
Tedavi altına alınanlardan 113 kişi taburcu edilirken, 1 kişinin tedavi ve gözlem sürecinin devam ettiği ve kontrollerinin sürdüğü bildirildi.
KÜTAHYA'DA ZEHİRLENME ŞÜPHESİYLE HASTANEYE BAŞVURANLARIN SAYISI 114'E YÜKSELDİ