Kütahya’da eğitim kurumları yönetici yetiştirme programı tamamlandı
Programın yürütülmesi ve kapanış
Milli Eğitim Bakanlığı Milli Eğitim Akademisi Başkanlığı tarafından düzenlenen Eğitim Kurumları Yönetici Yetiştirme Programı, Kütahya'da başarıyla tamamlandı. Program süresince akademisyenler ve eğitim görevlileri, bilgi, birikim ve deneyimlerini paylaşarak katılımcı yöneticilerin uygulamaya dönük becerilerini güçlendirdi.
Kapanış töreninde İl Millî Eğitim Müdürü Mustafa Yılmaz sürece destek veren akademisyenlere, eğitim görevlilerine, müdürlük idarecilerine ve okul müdürlerine teşekkür belgeleri takdim etti. Yılmaz, eğitime sağlanan katkılar için katılımcılara teşekkür ederek, eğitim yöneticilerinin gelişimine yönelik çalışmalara verdiği önemi vurguladı.
Katkılar ve programın önemi
Program, yöneticilerin mesleki gelişim ve liderlik becerileri açısından doğrudan fayda sağlamayı hedefledi. Akademik bilgi ile saha deneyiminin bir araya gelmesi, okul yönetiminde stratejik karar alma, paydaş ilişkileri ve öğretim süreçlerinin iyileştirilmesine yönelik kapasitenin artmasına katkı sunar. Ayrıca, katılımcılar arasında kurulan iletişim ağları ve deneyim paylaşımı, yerel eğitim ortamında dayanışma ve uygulama odaklı öğrenmeyi destekler.
İzlenmesi gereken adımlar
Bu tür yetiştirme programlarının sürdürülebilir etkisi için uygulama takibi, ihtiyaçlara göre biçimlendirilmiş ek destek ve deneyim paylaşımının devam ettirilmesi önem taşır. Etkinliğin uzun vadeli kazanıma dönüşmesi, eğitim yöneticilerinin edindikleri yaklaşımları okul düzeyinde sistematik olarak uygulamaları ve sonuçların izlenmesiyle mümkündür.
KÜTAHYA’DA EĞİTİM KURUMLARI YÖNETİCİ YETİŞTİRME PROGRAMI TAMAMLANDI